Орієнтовний план підвищення кваліфікації педагогічних працівників Плющівського ліцею на 2024 рік

ДОДАТОК 4

 Затверджено

   Рішення педагогічної ради

від 25.12.2023 року

 Протокол №18

Орієнтовний план

 підвищення кваліфікації педагогічних працівників

Плющівського ліцею Баштанської міської ради Миколаївської області на 2024 рік

Загальна кількість педагогічних працівників, які підвищуватимуть кваліфікацію __18__ осіб.

№ з/пНапрямСуб’єкт підвищення кваліфікаціїКількість педагогічних працівниківПримітки
1Розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій);МОІППО3 
2Використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесіМОІППО3 
3Створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребамиМОІППО   Платформа Еdera, «НаУрок», «Всеосвіта» та інші4 
4Психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогікиМОІППО1 
5Розвиток управлінської компетентностіМОІППО  1 
6Мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна,емоційно-етичнакомпетентність  Платформа Еdera, «НаУрок», «Всеосвіта» та інші4 
7Формування у здобувачівосвітиспільних для ключових компетентностей вмінь, визначенихчастиноюпершоюстатті 12 Закону України “Про освіту”МОІППО  5 
  • Розвитокпрофесійних компетентностей (знаннянавчального предмета, фахових методик, технологій);
  • формування у здобувачівосвітиспільних для ключових компетентностей вмінь, визначенихчастиноюпершоюстатті 12 Закону України “Про освіту”;
  • психолого-фізіологічніособливостіздобувачівосвітипевноговіку, основиандрагогіки;
  • створеннябезпечного та інклюзивногоосвітньогосередовища, особливості (специфіка) інклюзивногонавчання, забезпеченнядодатковоїпідтримки в освітньомупроцесідітей з особливимиосвітніми потребами;
  • використанняінформаційно-комунікативних та цифровихтехнологій в освітньомупроцесі, включаючиелектронненавчання, інформаційну та кібернетичнубезпеку;
  • мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна, емоційно-етичнакомпетентність;
  • формуванняпрофесійних компетентностей галузевогоспрямування, опануванняновітнімивиробничимитехнологіями, ознайомленняізсучаснимустаткуванням, обладнанням, технікою, станом і тенденціямирозвиткугалузіекономіки, підприємства, організації та установи, вимогами до рівнякваліфікаціїпрацівників за відповіднимипрофесіями (для працівниківзакладівпрофесійної (професійно-технічної) освіти);
  • розвитокуправлінськоїкомпетентності (для керівниківзакладівосвіти, науково-методичнихустанов та їхзаступників) тощо (пункт 14 Порядку