ДОДАТОК 4
Затверджено
Рішення педагогічної ради
від 25.12.2023 року
Протокол №18
Орієнтовний план
підвищення кваліфікації педагогічних працівників
Плющівського ліцею Баштанської міської ради Миколаївської області на 2024 рік
Загальна кількість педагогічних працівників, які підвищуватимуть кваліфікацію __18__ осіб.
№ з/п | Напрям | Суб’єкт підвищення кваліфікації | Кількість педагогічних працівників | Примітки |
1 | Розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій); | МОІППО | 3 | |
2 | Використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі | МОІППО | 3 | |
3 | Створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами | МОІППО Платформа Еdera, «НаУрок», «Всеосвіта» та інші | 4 | |
4 | Психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки | МОІППО | 1 | |
5 | Розвиток управлінської компетентності | МОІППО | 1 | |
6 | Мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна,емоційно-етичнакомпетентність | Платформа Еdera, «НаУрок», «Всеосвіта» та інші | 4 | |
7 | Формування у здобувачівосвітиспільних для ключових компетентностей вмінь, визначенихчастиноюпершоюстатті 12 Закону України “Про освіту” | МОІППО | 5 |
- Розвитокпрофесійних компетентностей (знаннянавчального предмета, фахових методик, технологій);
- формування у здобувачівосвітиспільних для ключових компетентностей вмінь, визначенихчастиноюпершоюстатті 12 Закону України “Про освіту”;
- психолого-фізіологічніособливостіздобувачівосвітипевноговіку, основиандрагогіки;
- створеннябезпечного та інклюзивногоосвітньогосередовища, особливості (специфіка) інклюзивногонавчання, забезпеченнядодатковоїпідтримки в освітньомупроцесідітей з особливимиосвітніми потребами;
- використанняінформаційно-комунікативних та цифровихтехнологій в освітньомупроцесі, включаючиелектронненавчання, інформаційну та кібернетичнубезпеку;
- мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна, емоційно-етичнакомпетентність;
- формуванняпрофесійних компетентностей галузевогоспрямування, опануванняновітнімивиробничимитехнологіями, ознайомленняізсучаснимустаткуванням, обладнанням, технікою, станом і тенденціямирозвиткугалузіекономіки, підприємства, організації та установи, вимогами до рівнякваліфікаціїпрацівників за відповіднимипрофесіями (для працівниківзакладівпрофесійної (професійно-технічної) освіти);
- розвитокуправлінськоїкомпетентності (для керівниківзакладівосвіти, науково-методичнихустанов та їхзаступників) тощо (пункт 14 Порядку