Засідання педагогічної ради “Створення позитивного іміджу навчального закладу як неодмінна умова формування сучасного освітнього процесу».

Успішність кожного освітнього закладу, його конкурентоспроможність, затребуваність на ринку освітніх послуг визначається якістю навчання та виховання в ньому. Сьогодні, в умовах відкритості школи, для різнобічної оцінки її діяльності з боку педагогічної спільноти, органів управління освітою, батьківської громадськості важливе значення має продумана діяльність з управління репутацією та формування позитивного іміджу. У рамках цього процесу кожний освітній заклад отримує можливість показати себе, продемонструвати свою індивідуальність, яка відображається через певний стиль і набір ознак, за якими школа швидко і безпомилково розпізнається здобувачами освітніх послуг.  Саме це і послугувало проведенню у нашій школі засідання педагогічної ради на тему «Створення позитивного іміджу навчального закладу як неодмінної умови формування сучасного освітнього процесу». Основна мета: визначити умови, що впливають на ефективне формування іміджу:

– розвивати практичні навички та вміння педагогів знаходити шляхи формування позитивного іміджу закладу; 
– сприяти розумінню кожного, що формування цілісного іміджу закладу – це певна система стратегічних дій керівника та педагогічного колективу; 
– спонукати педагогічний колектив до професійного й особистісного самовдосконалення.

        Напередодні засідання педради була організована підготовча робота: створено ініціативну групу з підготовки до педради, яка розробила зміст і план педагогічної ради, підготувала наочний та рорздатковий матеріал, необхідний для проведення педради,. Проведено анкетування серед учнів Думки дітей про справжнього педагога” та членів педагогічного колективу “Оцініть свій імідж”.

     Епіграфом засідання стали слова  Жана Кокто «Імідж не можна купити. Його можна створити. Спочатку ви працюєте на імідж, а потім він працює на вас».

    З метою згуртування педагогічного колективу, налаштування на роботу; розвиток позитивних емоцій, терпіння та розуміння один одного засідання педагогічної ради розпочалося з інтерактивної вправи «Піраміда». Із задоволенням вчителі школи працювали в команді будуючи «піраміду».

     Після вступного слова директора школи Таранкової Світлани Володимирівни та оголошення порядку денного проведено термінологічну розминку. Не менш ефективними виявилися вправи побудови асоціативного куща «Імідж» та «Мозковий штурм», під час якого педагогам треба було спробувати  відповісти на питання «Чи потрібно формувати імідж навчального закладу?» Переконливим був виступ практичного психолога Боровик Д.В. із результатами психологічного дослідження серед учнів та педагогів “Думки дітей про справжнього педагога”, “Оцініть свій імідж”.

    Основну частину засідання педагогічної ради продовжила заступник директора з навчально-виховної роботи Романюк С.О. (Доповідь«Формування позитивного іміджу навчального закладу в творчій діяльності учасників навчально-виховного процесу»)

Під час обговорення були висвітлені питання: «Роль вчителя у формуванні позитивного іміджу закладу»; «Надання якісних освітніх послуг»; «Участь учнів та педагогічного колективу у громадській роботі, конкурсах, турнірах, олімпіадах та змаганнях різних рівнів»; «Партнерство та співпраця з батьками», тощо.  Особливо  сподобалася колективна творча робота: «Шляхи формування позитивного іміджу закладу», під час якої членам трьох методичних об’єднань  необхідно було запропонувати шляхи формування позитивного іміджу закладу, напрямки діяльності колективу щодо підвищення психолого-педагогічної грамотності учасників навчально-виховного процесу, надання якісних освітніх послуг, ефективності проведення різних заходів за трьома напрямками.

Як підсумок, накреслені пріоритетні напрямки і розроблені основні завдання щодо формування та збереження позитивного іміджу закладу («Проєкт рішення»).

    А з метою формування  планів на майбутнє, з урахуванням знань, отриманих від спілкування проведено інтерактивну вправу «ДІЙ!». Кожному учаснику запропоновано було  подумати про те, що він отримав від засідання педради, та що буде робити в  майбутньому. На сходинках з аркушів паперу написати: «Мої дії:   «завтра», «через три місяці»,  «через шість місяців».

Залишити відповідь